سینماروزان: اختلال در فروش آنلاین بلیتهای جشنواره فیلم فجر نزدیک به ۳۶ ساعت است که ادامه دارد و مدیران سامانه گمنام «سینوگرام» که فروش بلیت را برعهده گرفتهاند هم کمترین کمکی به حل این اختلال نکرده اند و از آن سو برخی از ظرفیتهای سینماهای اصلی نمایش دهنده فیلمهای جشنواره به گونه ای نامعلوم پر شده است.
به گزارش سینماروزان در ساعات گذشته شنیده شد که دبیرخانه جشنواره با آگاهی از ناتوانی سامانه آنلاین فروش بلیت جلسه ای را با مدیران سینماتیکت که در سالهای گذشته متصدی فروش آنلاین بلیت بوده اند برگزار کرده و از آنها خواسته اند کار را برعهده گیرند و به انجام برسانند اما گویا مدیران سینماتیکت نیز از این امر سرباز زده اند چون زمان مفید این کار از کف رفته است!
علی اصغر ترکیان مدیرعامل «سینماتیکت» در این باره به «سینماپرس» گفت: ما همه ساله از ۲۰ روز قبل از برگزاری جشنواره و موعد تحویل بلیت ها به مخاطبان برنامه ریزی های زیادی را انجام می دادیم تا بدون اختلال بتوانیم به نحو احسن کارمان را انجام دهیم اما آقایان برگزارکننده جشنواره با این تصور که انجام این قبیل کارها آسان است امسال مسئولیت پیش فروش بلیت ها را در کمال ناباوری از سایت «سینماتیکت» گرفتند و به یک سایت ناشناس واگذار کردند.
وی ادامه داد: نکته جالب توجه اینجا است که من بارها به این دوستان تذکر دادم که انجام این پروژه کاری بسیار سخت است و این تجربه چندین ساله ما در سایت «سینما تیکت» است که باعث می شود به راحتی آن را انجام دهیم اما گویا مسئولان جشنواره بر این باور بودند که ما در ادعاهای مان اغراق می کنیم و به همین دلیل انجام این کار دشوار را به این سایت ناشناس واگذار کردند.
ترکیان سپس با بیان اینکه شب گذشته به اصرار مسئولان دبیرخانه جشنواره به دفتر آنها رفتم اظهار داشت: در این جلسه آقایان از من خواهش کردند که به دلیل ناکارآمدی سیستم فروش بلیت ها در سایت «سینوگرام» مسئولیت پیش فروش را بر عهده بگیرم اما من قبول نکردم چرا که آنها خیلی دیر و زمانی به یاد «سینماتیکت» افتادند که متوجه خطای خود شده و فهمیدند که سایت مورد نظرشان ناکارآمد است.
مدیرعامل سایت «سینما تیکت» در پایان این گفتگو تأکید کرد: زمانی وجود نداشت که ما بتوانیم مسئولیت پیش فروش را بر عهده بگیریم!