1

برخی بلیت میخرند تا آمار فروش را بالا ببرند/ترجیح می‌دهم آمار واقعی مخاطب را بدانم/الناز حبیبی نقش یک می‌گیرد و صلاح نبود که نقش کوچک بگیرد!/به‌دنبال شوخی با فرهادی بودیم!

سینماروزان: فیلمسازی ساختار خودش را دارد و کار آسانی نیست. برخی از بازیگران ما در این چندسال بسیار محبوب‌تر و معروف‌تر از زمان اکران «خجالت نکش ۱» شده اند در نتیجه صلاح نبود که دوباره در این فیلم یک نقش کوچک بازی کنند.

امیر پروین حسینی تهیه‌کننده کمدی “خجالت نکش۲” که با پخش‌ فیلمیران روی پرده است با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت: برخی از بازیگران قسمت اول “خجالت نکش” مانند الناز حبیبی اکنون در سینما نقش یک بازی می کنند. در «خجالت نکش ۱» ایشان افتخار دادند و نقش فرعی کوتاهی را در فیلم بازی کردند اما دیگر صلاح نبود که در این فیلم نقش کوچک داشته باشند زیرا در ساختار فیلمنامه ما تنها قنبر و صنم نقش اصلی دارند و دیگر نقش‌ها فرعی محسوب می شوند. درنتیجه با همفکری با خودشان تصمیم گرفتیم در این فیلم حضور نداشته باشند و این فرصت را به هنرمندان جوان تئاتر دادیم. در این فیلم ما ۴ – ۵ بازیگر خوب تئاتر را معرفی کرده ایم.

این تهیه‌کننده درباره استفاده از عنوان فرعی «جدایی قنبر از صنم» برای این فیلم که به نظر می‌رسد از روی عنوان «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی برداشت و انتقاداتی هم در پی داشته است، توضیح داد: چون داستان فیلم براساس جدایی قنبر و صنم است عنوان فرعی «جدایی قنبر از صنم» را انتخاب کردیم. آقای فرهادی مایه افتخار همه ایرانی ها و فیلمساز قابل احترامی هستند. درواقع این شوخی ما به معنای توهین نیست بلکه به نوعی ادای احترام به ایشان است.

دلیل غیبت الناز حبیبی در فیلم خجالت نکش۲
دلیل غیبت الناز حبیبی در فیلم خجالت نکش۲

تهیه‌کننده «خجالت نکش ۲» درباره پیش‌بینی که از فروش فیلم دارد، بیان کرد: ما امیدواریم که مردم از این فیلم استقبال کنند و نمی دانیم که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. برای بسیاری از فیلمسازان و رقبا سود مالی مهم نیست و با حجم زیاد تبلیغات سعی می کنند صرفاً عدد فروش را بالا ببرند. حتی برخی بلیت کار خودشان را می خرند تا آمار را بالا ببرند اما برای من سود حاصل از فروش فیلم نیز اهمیت دارد زیرا با سرمایه گذاری شخصی فیلم می‌سازم. درنتیجه هزینه زیادی برای فروش فیلم نمی‌کنیم و صبر می‌کنیم تا مردم از فیلم خوششان بیاید و بلیت بخرند. صرفاً یک بودجه محدودی برای تبلیغات داریم و فقط اطلاع رسانی می‌کنیم و هزینه دیگری را خرج بالا رفتن فروش فیلم به صورت غیرواقعی نمی‌کنیم. به همین دلیل اکنون پیش بینی از آینده اکران ندارم و فقط امیدوارم مردم فیلم را ببینند و خوششان بیاید. استراتژی تبلیغات ما نیز در همه کارهایمان همین بوده است که بیشتر مردم به هم پیشنهاد می کنند که فلان فیلم را تماشا کنند.