سینماروزان/محمد شاکری:
-شروع خودنمایانه با بادکنک الیطور و زیرآبی رفتن برای نجات
–دیالوگهای بیربط با شخصیت؛ زن افغان مثل پزشک حرف میزند و برعکس
-اینجا هم دوش هست و حمام؛ منتها این بار کودک را برده زیر دوش، یک بار در حمام زاغه نشینان و بار دیگر در وان لاکچری!
–سوژه؟ رحم اجاره ای؟ با زنی که دلش نمیخواهد اجاره دهد و تلاش برای راضی کردنش!
-دو دهه پیش #شهرت را با ساختاری بسیار جذابتر از این ساختند و سالها بایکوت شد تا یک آقازاده از راه برسد و سوژه را بسوزاند؟
– آن موقع که #شهرت تولید شد کمتر کسی و شاید حتی وزیر وقت ارشاد هم نمیدانست رحم اجاره ای یعنی چه؟ لزوم تولید #شهرت، در همین آگاهی سازی بود ولی حالا چه؟
-رحم اجاره ای؟ سری بچرخانید در فضای مجازی و انبوه داده و آگهی مرتبط
-به غیر از تجربه بدیع #شهرت، دو سال پیش #بهت را ساختند در همین حال و هوا و به جشنواره راه ندادند
-دکوپاژ؟ حرافی سر سفره شام با زرشک پلو مرغ هانی یا فارسی؟ خورنده شام چرب و چیل کیست؟ یک سیکس پک!
+ پژمان جمشیدی خیلی تلاش دارد که در همین فرم فکسنی نیز گلیم را از آب بکشد – ولی دریغا که متن بدردبخوری دستش نبوده و مجبور شده هی بزند به سر و صورتش!
-چرا با گریم، پژمان را شبیه #سعید_داخ کرده؟ خود داخ را میآورد برای این تلفیلم که بزودی و در مناسبتهای متعدد روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت
-قرار دادن لالایی خوانی بانوان؛ که مثلا مطلوب چپ شوید؟ زیادی زود نیست؟
جوک
—گریم میترا حجار بعد از تصادف با موتور؛ یک چشم سایه زده و ریمل فراوان، چشم دیگر…
پرسش اول و آخر
—چه کسی گفته قدم اول کارگردانی، ساخت برای سینماست؟ فیلم کوتاه بسازید، مستند بسازید، تیزر بسازید.
کلیپ عروسی بسازید در این لوکیشنهای لاکچری بهتر نیست؟؟ تجربه کسب کنید و بعد به سینما بیایید…