سینماروزان: در سالهای اخیر تلاش زیادی از سوی مدیران دولتی سینما برای راهاندازی شوراهای مختلف از شورای کودک تا مقاومت و از معناگرا تا اجتماعی و بین الملل را شاهد بوده ایم؛ شوراهایی که هیچ گاه فواید آنها برای بدنه سینمای ایران که بیش از هر چیز از تبعیض در ارائه تسهیلات تولید و نمایش رنج میبرد مشخص نشده است.
به تازگی کارگروهی به نام «توسعه روشهای نوین تولید فیلم» در فارابی تأسیس شده است و علیرضا تابش مدیرعامل فارابی احکام امیررضا معتمدی، سعید منظری و حبیب ایل بیگی را برای حضور در این کارگروه صادر کرده است.
حضور امیررضا معتمدی از فعالان قدیمی جلوه های ویژه سینمای ایران در این کارگروه که رشد جلوه های ویژه رایانه ای جزو اهم مأموریتهای آن تعریف شده کاملا منطقی است اما سعید منظری با کدام سابقه وارد این کارگروه شده است؟
حبیب ایل بیگی با کدام رزومه صاحب صلاحیت حضور در کارگروه «توسعه روشهای نوین تولید فیلم» شده؟
ایل بیگی قبل از عزل از معاونت نظارت سازمان سینمایی در دولت اعتدال، سالها در کسوت روابط عمومی فعالیت داشته و بر این اساس حقش است که در کارگروه یا شورایی مرتبط با توسعه کیفیت روابط عمومی ها حضور یابد اما حضورش در کارگروه روشهای نوین تولید فیلم بر چه اساس بوده؟؟