سینماژورنال: استفاده از چهره های مشهور هنری برای تبلیغ برندهای تجاری رفته رفته فراگیرتر از قبل می شود.
به گزارش سینماژورنال بعد از بهرام رادان، محمدرضا گلزار و سیروان خسروی حالا چند تن از چهره های طنز تلویزیونی هم وارد این عرصه شده اند.
سروش صحت، شقایق دهقان، مهراب قاسم خانی، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، بهنوش بختیاری و مهران غفوریان به تازگی در برنامه ای برای حمایت از برند انگلیسی “ریباک” که از جمله برندهای معتبر تولید پوشش و ادوات ورزشی است شرکت کردند.
مدیریت این برنامه برعهده پژمان جمشیدی بود و البته انتشار اخبار آن در صفحات اجتماعی هنرمندان گلایه های برخی مخاطبان را برعهده داشت.
كار تبليغاتى كرديم و پول هم گرفتيم
در این بین مهراب قاسم خانی نویسنده طنز و همکار سابق مهران مدیری با نگارش مطلبی اجتماعی هم به دریافت پول برای انجام تبلیغ اعتراف کرده و هم اینکه به انتقاد از متلک پرانی برخی مخاطبان پرداخته است.
مهراب نوشته است: بله، كار تبليغاتى كرديم و بله، پول هم گرفتيم. همچنين كارى در تمام دنيا هم رايجه و نه غير اخلاقيه و نه دزديه.
وی ادامه داده است: همه جاى دنيا توليد كننده ها براى تبليغات كالاى خودشون از چهره هاى شناخته شده استفاده ميكنن. پس دوستان لطف كنن متلك و كنايه و نصيحت رو بى خيال بشن بذارن دور هم خوش باشيم.