• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
شنبه 22 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

محمود دینی بازیگری که بازپخش «آینه عبرت» در کانون توجهش قرار داده اظهار داشت⇐سیزده سال است که منتظرم تا استعلام سازمان برسد و به تلویزیون برگردم!!!/استعلام من نمی‌آید ولی طرح ده سال قبلم خُرد میشود تا در قالب برنامه‌های مختلف به تولید برسد!!!

25 دی 1397
در گفتگو
0 0
A A
0
با مشارکت یک کمپانی کانادایی صورت می‌گیرد⇐روایت گروگان‌گیری پرحادثه جنوب ایران توسط محمود دینی

محمود دینی

سینماروزان: محمود دینی یا همان «علی» سریال ماندگار «آینه عبرت» به واسطه بازپخش این سریال مجددا در کانون توجه قرار گرفته است. دینی که در سالهای اخیر درگیر راه اندازی تولید پروژه ای چندملیتی به نام «گروگان» هم بوده مدتهاست قصد دارد به تلویزیون بازگردد اما امکانش فراهم نمیشود.

محمود دینی در اظهاراتی برای «جام جم» اصلی ترین دلیل غیبت طولانی مدت از رسانه ملی را استعلامی دانسته که باید برسد اما نمیرسد!!!

متن اظهارات دینی را بخوانید:

بازپخش مجموعه تلویزیونی “آینه عبرت” و اقبال مخاطبان دو پرسش مهم را از سوی ایرانیان روانه من کرد؛ یکی اینکه چرا کیفیت سریال برای بازپخش ارتقا پیدا نکرد؟ و دیگری اینکه چرا بعد از “آینه عبرت” کار برای تلویزیون را ادامه ندادم؟
کیفیت “آینه عبرت” حتی در بازپخش پایین است چون ضبط کار در دوران آنالوگ بود و با دوربین بتاکم و کیفیت رنگ “پال” فیلمبرداری انجام میشد و چون اغلب سیستمهای پخش آن دوران “سکام” بود برای تبدیل از ترانس‌کودی استفاده شد که کیفیت تصویر را تنزل میداد. هرچند بعدها در قسمتهای انتهایی فصل دوم سریال کیفیت بهتر شد ولی همان تبدیل سیستم باعث افت کیفی تصویر و خوردگی چهره برخی بازیگران شد.

درباره عدم همکاری با تلویزیون بعد از “آینه عبرت” هم باید بگویم من از سال 65 تا 72 درگیر “آینه عبرت” بودم و به دنبال آن وارد سینما شدم و تا سال 75 چندین فیلم کار کردم و به دنبال آن هم درگیر راه اندازی موسسه فیلمسازی خودم شدم و همین موجبات دوری از رسانه ملی را رقم زد ولی دقیقا از سال 84 تا همین امروز به دنبال تولید برای تلویزیون بوده‌ام و نشده است. تلویزیون خانه من است و من بچه تلویزیون هستم اما برایم عجیب است که در سیزده سال اخیر چندین طرح مختلف برای کار به شبکه های مختلف داده ام و علیرغم تصویب ابتدایی به بن بست خورده ام! تنها پاسخی که میدهند این است که استعلام شما نیامده است! آیا سیزده سال برای کسب استعلام درباره یک نیروی رشدکرده در تلویزیون کم است؟؟؟
زمانی که اغلب تهیه‌کنندگان بدون پول سازمان قدم از قدم برنمیداشتند من جزو آنهایی بودم که یک ریال از سازمان نگرفتم و برای تمامی تولیدات، اسپانسر وارد کار کردم. الان هم برای کار تلویزیونی ریالی از سازمان نخواهم گرفت و فقط منتظر تأیید استعلام شخص خودم هستم. حیف که استعلام من نمیاید و به ناگاه می‌بینم طرحی با عنوان “مسابقه بزرگ برای خانواده بزرگ” که یک دهه قبل به تلویزیون ارائه کردم خرد میشود و در قالب برنامه‌هایی مختلف به تولید میرسد!!!
من همچنان تلویزیون را دوست دارم و سریالها را پی میگیرم ولی افسوس که اغلب سریالها شبیه هم است! برای رهایی از این شباهت هم که شده باید راحتتر از قبل فضا را باز کرد برای استفاده از ایده های نو.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=54273
image_print
برچسب ها: آینه عبرتتلویزیونگروگانمحمود دینیمسابقه بزرگ برای خانواده بزرگ
نوشته قبلی

تازه ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐آغاز اکران “سندباد و سارا” از همین هفته+ثبت قرارداد اکران دو فیلم دیگر+تأکید بر تعیین تکلیف سرگروههای 98 پیش از ثبت قرارداد اکران نوروز98

نوشته‌ی بعدی

روزنامه اصولگرای “کیهان” مدعی شد⇐ نزدیک به چهل فیلم بلند ایرانی درخواست حضور در برلین2019 را داشتند و درخواست همه آنها رد شد!!/حتی فیلمنامه نویس جعفر پناهی هم نتوانست به جشنواره راه یابد!/تاریخ مصرف سینمای جشنواره ای به پایان رسیده و کاسبان این نوع سینما، همچون دستمالی یک بار مصرف دور انداخته شده اند!؟

مطالب مرتبط

غلامرضا موسوی و رضا درمیشیان

تولید ۱۸ فیلم بدون پروانه ساخت!⇐ادعای غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم جنجالی “کیک محبوب من” +ماجرای کلک رضا درمیشیان به پلیس ترکیه  

8 آبان 1404

سینماروزان: غلامرضا موسوی تهیه‌کننده باسابقه سینما در تازه‌ترین گفتگویش خبر از تولید حدود بیست فیلم-دقیقا ۱۸ فیلم- بدون دریافت پروانه...

بهمن+ کامیار

اعلان عامل توقیف دوساله‌ی فیلم «لاک‌پشت»/چرا شش سال منتظر فرهاد اصلانی ماندند؟/بهمن کامیار کارگردان توضیح داد

16 مهر 1404

سینماروزان: فیلم لاک‌پشت از تازه‌ترین فیلمهای توقیفی است که رفع توقیف شده و در اکران پاییزی روی پرده رفته و...

لیلی+رشیدی

لیلی رشیدی، ممنوع‌کاری، توصیه پدر و مهاجرت؟/سوئیس بهتر است یا آمریکا؟

15 مهر 1404

سینماروزان: به خاطر دارم که در دوره‌ای، تلویزیون بر سر ماجرایی که امروز خنده‌دار است، من را ممنوع‌کار کرده بود....

نوشته‌ی بعدی
توضیحات دادستان تهران درباره چمدان توقیفی نماینده جشنواره برلین و ارتباط گیری با محکومان فتنه+واکنش رییس سازمان سینمایی

روزنامه اصولگرای "کیهان" مدعی شد⇐ نزدیک به چهل فیلم بلند ایرانی درخواست حضور در برلین2019 را داشتند و درخواست همه آنها رد شد!!/حتی فیلمنامه نویس جعفر پناهی هم نتوانست به جشنواره راه یابد!/تاریخ مصرف سینمای جشنواره ای به پایان رسیده و کاسبان این نوع سینما، همچون دستمالی یک بار مصرف دور انداخته شده اند!؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    354 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • آقای نقویان!مدیر محترم سیمافیلم! به فصول دوم و سوم «مختار» و «امام علی(ع)» هم فکر کنید!

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

مرتضی غفوری؛ برنده‌ی جایزه‌ی اصلی فستیوال باکو

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

«شَبِ‌ موسیقی جنوبی» در پنجاهمین شب از سلسله شب‌های دلکوک خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه «پنج امضاء» در شاهرود

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

سُها نیاستی دربرابر مرضیه برومند؟! فیلم «دختر پری خانوم» در راه فجر۴۴ 

نقش‌آفرینی بانیپال شومون و رویا جاویدنیا در «خاکستر خیال»

بررسی توقیف و انتظار ۶ ساله اکران «قاتل و وحشی» در خانه هنرمندان ایران 

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

تبلیغات

ویژه ها

پردیس اکومال کرج
خبر

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404

سینماروزان: صدرنشین فروش هفتگی دو فیلم "آقای زالو" و "کفایت مذاکرات" هستند؛ آقاي زالو بیش از ده میلیارد فروش هفتگی...

ادامه مطلب
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
اصغر سمسارزاده

احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

15 آذر 1404
توقف «متری شش و نیم» کمی بالاتر از 27میلیارد/«تگزاس2» 17میلیاردی شد/دو فیلم حاکمیتی-مشکوک المنابع که سانسها را بلعیده‌اند بعد از دو هفته، رویهم فقط کمی بیش از 12میلیارد فروختند/«سرخپوست» 5میلیاردی شد/«زهرمار» دوروزه در مرز نیم میلیارد/«دختر شیطان» علیرغم تبعید به سانسهای کم‌مخاطب صبحگاهی(!) در آستانه میلیارد قرار گرفت+آمار کامل فروش

آقای زالو مماس با ۹۰میلیارد/قسطنطنیه ۷۴میلیارد/یوز ۷۱میلیارد/کج‌پیله ۴۵میلیارد/گوزنهای اتوبان ۱۷/۵میلیارد و مجنون ۱۶/۵میلیارد/کفایت مذاکرات ۱۵میلیارد/غریزه ۱۴میلیارد و بچه‌ی مردم ۱۲میلیارد/دوروز دیرتر ۹میلیارد/دختر برقی ۳/۵میلیارد/طهران۵۷ دوروزه دومیلیارد/آغاز سرد های‌کپی با مرتضی عقیلی+آمار کامل فروش

14 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم