سینماروزان: ساختار حاکم بر رسانه ملی به سمت جوانگرایی-البته جوانگرایی مطلوب یک جناح خاص-پیش میرود و بعد از علی فروغی و تیمش که در شبکه سوم مستقر شدند به نظر میرسد به زودی تغییرات به دیگر شبکه ها خواهد رسید.
علیرغم آن که فروغی از همان ابتدای ورود به سازمان از یک سو به خاطر ژن خوب بودن و از سوی دیگر به خاطر جذب برخی نیروهای رسانه ای تندروی اصولگرا مورد نقد قرار گرفت با این حال بعد از ماهها ثباتی نسبی در جایگاهش ایجاد شده تا زمزمه به کارگیری این الگوی مدیریتی در دیگر شبکه های تلویزیونی هم شنیده شود.
شبکه دوم سیما از جمله شبکه هایی است که شائبه تغییر و تحولات در مدیریت این شبکه بیش از دیگر شبکه ها به گوش میرسد. محمدرضا جعفری جلوه مدیر این شبکه که سالیان سال است در حلقه مدیران متبوع ساختار فرهنگی قرار دارد بیش از مدیران دیگر شبکه ها در معرض تغییر است.
جعفری جلوه در حضور اخیرش به عنوان مدیر شبکه دو نتوانست چنان که باید اسباب رونق این شبکه و ایجاد نوآوری در آن را موجب شود و حتی یکی از بهترین برندهای این شبکه که “کلاه قرمزی” باشد هم به محاق رفت.
همین باعث شده که پرسشهایی جدی درباره جانشینی جعفری جلوه با یک چهره جوان شنیده شود.
درباره گزینه های جانشینی جعفری جلوه حرف و حدیث فراوان است ولی اصلی ترین گزینه ها از چهره های فرهنگی جریان موسوم به اصولگرایان هستند و در میان آنها هم جدی ترین اش یکی از منتسبین به یک مقام بالادستی.
باید اندکی صبر کرد و دید عاقبت شبکه دوم چه خواهد شد و کدام نواصولگرا جای جعفری جلوه را خواهد گرفت؟
خیلی بهتر بود که مدیرانی در سن و سال اقای جلوه خودشون استعفا بدن و برن
تا جا باز بشه واسه جوونا
البته منظور از جوون که خواهرزاده ایشون نیست؟؟
این یک واقعیت خیلی خیلی تلخ هست
که شبکه دوم یک برند درست و حسابی داشت فقط به نام کلاه قرمزی
که اونو هم راحت به فنا داد
اگه روی کلاه قرمزی سرمایه نزارن پس کجا میره این بودجه ها؟؟
جلوه مدیر خوبی هست ولی دیگه با سازوکار دهه نود جور درنیماد
الان وقتش ایشون بره در دانشگاه صداوسیما تدریس کنه
البته ادبیات و حافظ خوانی
نواصولگراها همه جا رو دارن میگیرن سنگر به سنگر
امیدواریم اگه دوباره جنگی هم درگرفت
همین نواصولگرایان تشنه مدیریت برن بجنگن
و ما تحصیلکرده های بیکار نظاره گر هنرنمایی ایشون باشیم و یاد بگیریم